Två nya direktlinjer med BRA från och med 28 maj

25 maj, 2018

Från och med 28 maj har BRA två nya förbindelser inom Sverige. Den ena linjen är mellan Bromma Stockholm och Jönköping, och den andra mellan Sundsvall och Göteborg.

Bromma Stockholm – Jönköping

Från och med 28 maj flyger BRA direkt till Jönköping, snabbt och smidigt från Bromma Stockholm flygplats. Flyget går två gånger per dag måndag till fredag. Alla företagsavtal uppdateras automatiskt med befintliga rabatter på de nya linjerna. BRA startar upp linjen snabbt för att tillgodose marknadens behov med en tillfällig tidtabell fram till 21 juni.

Efter sommaren utökas och förbättras tidtabellen. Samma regelverk som för BRA’s övriga inrikeslinjer.

Sundsvall – Göteborg

Från och med den 28 maj trafikerar BRA direkt mellan Sundsvall och Göteborg. Flyget går två gånger per dag måndag till fredag. Alla företagsavtal uppdateras automatiskt med befintliga rabatter på de nya linjerna. Samma regelverk som för BRA’s övriga inrikeslinjer. Linjerna startar upp snabbt för att tillgodose marknadens behov med en tillfällig tidtabell fram till 20 juni.

Efter sommaren utökas och förbättras tidtabellen. Samma regelverk som för BRA’s övriga inrikeslinjer.

Källa: BRA